View Single Post
Sky
Sky's Avatar
Trådstarter DonorModerator
Sitat av Infected_Shroom Vis innlegg
ah, very nice! :- D

Men med tanke på nedtur/fare for avhengihet og slikt?

LSD syns jeg bare virker litt skremende, hører stadig at syre ikke er noe man bør ha i seg.
Vis hele sitatet...
Noen kjipe nedturer er sjeldent når det gjelder psykedelika, så det er ikke noe å tenke på. Det er da trippen skal integreres og du skal bearbeide og mimre over alle de timene du har dykket i psychocosmos.

Verken fysisk eller psykisk avhengighet forekommer i noen særlig grad av psykedelika. Det er klart du kan føle for å gjøre det igjen en gang, men du har hatt en så massiv opplevelse så det første du gjør er neppe å ta enda en tripp. For mitt vedkommende går det som regel flere måneder før jeg gjentar et eventyr, for andre reiser de kanskje bare et par-tre ganger i året eller mindre. Andre crazy psykonauter turer langt oftere enn dette, men det får være deres sak =)

LSD er ikke noe verre enn noe annet psykedelika, men folk forbinder som regel noe negativt med det da det er svært mange skremselshistorier forbindet med den stakkars substansen. For ikke å snakke om den klassiske "syre etser bort hue ditt!". Dette er bare mangel på kunnskap og riktig informasjon. Jeg antar at det meste du har hørt er bullshit. LSD er ikke fysisk skadelig innenfor moderate mengder og er du et oppegående og mentalt friskt individ er det lite å bekymre seg for så lenge man bruker det vettugt.
Sist endret av Sky; 23. april 2009 kl. 15:42.