View Single Post
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Helt ærlig så syns jeg det høres ut som at du klandrer deg selv og prøver å grave deg selv lengre ned. Jeg har svært liten tro på at psykologen din faktisk begynte å gråte, men jeg er bombesikker på at du faktisk tror på det selv. Jeg tror med andre ord ikke at du lyver om dette, men at det er en slags selvforsvarsmekanisme. Jeg tenker også det samme med vennene dine som begynte med piller, jeg tror egentlig ikke det har noe med historien du fortalte de å gjøre men at du klandrer deg selv for det og putter sammen tråder som ikke egentlig har noe med hverandre å gjøre. Dette er bare synsing så klart, men måten du skriver på får meg til å mistenke at dette kan være en mulighet.

Men, hvis det faktisk er en realitet at psykologen er så dårlig skikket til jobben sin at han ikke tåler å høre en ganske jævlig historie, noe som tross alt er jobben hans, så er han såpass dårlig i jobben sin at du må finne en annen psykolog. De er utdannet for nettopp dette og hører sånne ting konstant. Skift psykolog hvis dette er tilfelle.