View Single Post
Jeg er for tia kun investert i en alt coin. De aller fleste alt coins er søppel, men ett fåtall har enormt potensialet. Er nå investert i en som nylig kom inn i topp 10. Jeg ville investert i en alt coin som har et så bredt bruksområde som mulig. Jeg holder meg unna coins som prøver å løse et enkelt problem. Hele cluet med public open source blockchains er jo å være desentraliserte, så de er trustless og censorship resistant, og har høy sikkerhet. Jeg holder meg unna coins som er sentraliserte, også holder jeg meg unna de fleste erc-20 coins (BAT har dog potensialet). For at prosjekt skal lykkes må det ha bra tech, nok penger til å finansiere i flere år helst, et voksende økosystem og gode developers. Det er noen nye spennende projekter på markedet, men de vil ha det tøft med å tiltrekke seg et community, developers og bedrifter som vil bruke kjeden.

Det er veldig få projekter som jeg liker. Mange scams og folk som lager en blcokchain bare fordi det er hype rundt det. Jeg ville vært varsom med å investere i projekter som har gått volsomt ned i verdi, fordi det er mange "bagholders" som vil selge så fort verdien øker, noe som igjen vil gjøre langvarig prisøkning utfordrende. I topp 200 av alt coinsa er det under 10 som jeg tror har potensialet, men jeg har ikke undersøkt alle da, men veldig mange.

Du bør lese om grunnleggende blockchain tech, smart contracts, sto´s, forskjellen på public og private chains, fordelene og ulempene når det kommer til ulike blockchains osv. Smart contracts tror jeg har stort potensialet i årene fremover, så det er spennende. Jeg tror det er en bra tid å investere nå mens prisene er lave, siden det kommer til å komme et bull marked før eller senere. Crypto har enormt potensialet siden tech siden kommer bare til å bli utviklet mer og mer, og nye bruksområder vil komme frem.
Sist endret av neiass; 22. desember 2019 kl. 02:53.