View Single Post
Ærlig talt nå får du ta å rulle inn altså mister. Du drar inn voldtekter og trakassering og snakker om sjåvinisme. Overgrepsmentalitet? Hva er det du holder på med? Om du er sinna eller bitter så finn deg et skikkelig outlet som en boksesekk eller noe fremfor å gå bananas i en forumtråd. Om det er noen som er forutinntatt så vil jeg si at det er deg mister. Du drar inn all verdens rariteter i din helt egne tolkning av det jeg skriver og trekker også merkelige konklusjoner.

Det er gjort en hel del studier på dette med sex blant eldre, både menn og kvinner. Og kvinner flest har sex også langt oppi årene. De har glede av det, og mange opplever også orgasme og tenning. I undersøkelser som er blitt gjort var det også noen damer som slet veldig med orgasme i godt voksen alder som likevel hadde sex pga nærhet.

Du liker kanskje ikke det jeg skrev, men det jeg skrev var på ingen måte et forsøk på å disse damer eller fremheve kjeppens fortreffeligheter. Det er et faktum at damer selv langt over pensjonsalderen har sex regelmessig og nyter sex. Det er ingen som har sagt at det bare å klaske på med smurning i skrevet også "peise på". Sex er også en mental greie så det er jo langt mer enn det fysiske aspektet, men det jeg forsøkte å få frem er at alder er ingen hindring. Og selv om damer opplever å bli tørr å skårra så er ikke det isolert sett noen grunn til å avstå fra sex.