View Single Post
- Kablene vil jeg anbefale og legge innendørs. Det finnes innganger igjennom torpedoveggen. Derfra anbefaler jeg og legge kablene under listen som går nedenfor dørene. De aller fleste biler har en tilsvarende list. Om ikke finner du nok en løsning.

- Ekstra dynamo, ny dynamo e.l er totalt unødvendig. Eventuelt sjekk tilstanden på nåværende dynamo. Som nevnt er ekstra batteri en løsning, men veldig sjeldent nødvendig. Litt enklere å beregne når du finner ut hva du skal ha.

- Sikring ville jeg også ha regna ut etter du fant ut hva du skal ha. Hvordan husker jeg dessverre ikke.

- 940 er god bil. Ville gått for en 2,3 literen med B234F motor. Veldig solid motor. Også selvsagt stasjonsvogn

- 1200w singel 12'' i kasse pleier og funke greit. Husk og kjøp spiller og høyttalere som matcher det. Du blir fort lei uten diskanten. Å for all del; Ikke kjør alt på en forsterker.

Og vær så snill, fest ting skikkelig. Det er utrolige krefter ute og går når en kræsjer i 80km/t. Skru fast hattehylle, forsterkere, og kassen

Sitat av espen98 Vis innlegg
men 300w høres veldig lite ut da(?) Kusina mi hadde en forsterker og kasse på ca 400-500W og jeg syns ikke det var noe å skryte av
Vis hele sitatet...
Hva mener du eksakt med dette?

Uansett må forsterkeren stå i stil med kassen du kjøper.
Sist endret av random12345677; 5. februar 2015 kl. 20:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.