View Single Post
Og dette kaller du en rapport? "Vi ble kasta ut, så gikk vi til Oslo s og ble kasta ut, så spøy xxx"? Her er gode skildringer en mangelvare (noe jeg mener kreves for en god rapport) og ei heller du har ingen advarsler og opplysninger avhengighet, bivirkninger, abstinens m.m. Som vi alle vet er en rekke sosiale problemer som kriminalitet og prostitusjon knyttet til heroinavhengighet. Ikke minst en stor helserisiko knyttet til bruk av sprøyter (overdose eller smitte i forbindelse med deling av sprøyter), kriminalitet og belastende livsstil. I denne rapporten nærmest glorifiserer du din opplevelse med Heroin. Noe som er meget skummelt da dette er et offentlig fora hvem som helst kan lese. "Men han satt jo et skudd, syns det var deilig og skal aldri gjøre det igjen! Da kan jo jeg også kanskje prøve". Hvis du vet hvor mye disse vennene dine sliter, hvor mye de har mistet og hva de gjennomgår er det i grunnen bekymringsverdig. Hvis du virkelig vet at dette ikke er noe å leke eller kødde med [COLOR="Red"]burde du tenkt over hvordan du skrev rapporten[/COLOR] før du postet den. Skjønner også veldig godt at dere blir kastet ut når dere skal "mekke" slikt rundt på offentlige plasser. Det er forkastelig, spør du meg. Mener også at det var uansvarlig av deg å skyte opp selv med mindre du har noe erfaring fra før. Om det er en førstegangs er det bedre å røyke eller eventuelt sniffe. Intravenøst er i alle fall ikke noe du skal bråke med om du setter pris på årene blodet ditt føres gjennom. Eller kroppen din generelt.

Wonderland har god erfaring med dette. Take a note to your self, hør på henne. "Alle har kontroll helt til de mister den". Etter å ha sett innleggene dine virker det ikke for meg som om dette var særlig gjennomtenkt eller godt planlagt, akkurat. Dette var dog ikke ment som en moralpreken for hva du velger å sluke i deg av rusmidler, men heller en om hvordan man skal lage rapporter om rusmidler som dette. Jeg anser denne som uansvarlig ovenfor andre mennesker.
Sist endret av Lucy In The Sky; 26. januar 2014 kl. 16:42.