View Single Post
Sitat av Whistle123 Vis innlegg
Grunnen til at vi ble kasta ut fra oslo s, var for at vi satt der å mekka (i kjelleren der da)
og parkeringshuset var den eneste muligheten vi hadde.
og "per" er narkoman.

Jeg har prøvd det 3 ganger etter det, men er langt fra avhengig enda. har faktisk reine urinprøver for tida

( har urinprøvekontrakt med politiet)

har ingen planer om å røre det mer.
Vis hele sitatet...
Gjør deg selv en tjeneste, og hold kjeft om dette temaet før noen kommer og blåser deg ned i bakken.

Jeg har slitt med heroin selv, og gjør det enda. Jeg er en 20 år gammel jente som hadde ALT, familie, jobb, lappen, bil, venner, penger, GLEDE og omsorg inni meg selv. Hva tror du jeg sitter igjen med nå? Jeg har vært heldig som har klart å beholde familien min, men jeg lover deg at det har vært mye drama pgr meg og mitt problem med minus.

Heroin er ikke noe du skal kødde med, og det som er så irriterende med deg er at du tror det er noe du kan leke med. VÅKN OPP og se på kompisene dine! Du og kommer til å se sånn ut om du fortsetter, og det er bare på det ytre. Du vet ikke hva de bærer med seg i tankene sine hver dag, som du heller aldri kommer til å forstå før du har opplevd det selv.

Du sier du bare har prøvd det 3 ganger etterpå, men at du ikke er avhengig.
Sier bare en ting: djevelen har allerede klart å lokke deg så langt ned, at du ikke klarer å se forskjell på helvette og dagslys.