View Single Post
Det var jeg og to kompiser. Som vi kaller ole og per.

Først i 6-7 tiden på kvelden så var jeg ole og per i byen for kjøpe oss litt heroin, en kvarting hver. Ole og per hadde prøvd det flere ganger før, men det var min 1. Gang.
Ole var allerede tydelig rusa på rivotril og heroin.ole og per gikk for å kjøpe. Jeg venta.

Først gikk vi i et parkeringshus, men der kom det noen vakter og heiv oss ut. Så gikk vi inn på oslo s, og der ble vi også kasta ut.
Til slutt fant vi et diskre parkeringshus. Der begynte vi og mekke opp. Ole og per fiksa en kvarting hver i sin sprøyte og litt mindre i min..

Ole skøyt på seg selv først, og per skøyt også på seg selv.. så skulle ole skyte på meg. Men han sovna nesten der han sto. Og han prøvde men klarte ikke.
Da ble det til at jeg måtte gjøre det på meg selv.

Det tok ikke lange tida før jeg begynte å føle meg anderledes. Jeg kjente "kicket".
Så ble jeg varm på en deilig måte.
Alle bekymringer forsvant.
Jeg merket også hvor glad jeg plutselig ble i ole og per. Jeg hadde det virkelig godt. Vi gikk ut, og det å puste inn frisk luft var så utrolig digg.

Per kastet opp, og ole sovnet nesten, men jeg gikk bare rundt og nøyt hvert eneste sekund. Jeg tok en sigg og det var den beste siggen ever. Så gikk vi for vi skulle kjøpe noe rivotril.

Plutselig dukket onkel blå opp.
Men jeg var ikke stressa, som jeg ellers ville ha vært.det var bare kos og prate med de.
De tok meg med inn. Og ransaka meg. Men de fant ikke de 2 gramma med hasj jeg hadde på meg.
Jeg husker jeg skalv som faen og klødde som en gal.

Men det erden beste rusen jeg noen sinne har hatt.