View Single Post
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Dette utspilte seg bak Radisson Blu i Oslo, ved Grønland. Jeg og to kompiser skulle rekke en buss som gikk om 20 min og var sådan desperate på å få tak i noe. Vi går fram til første og beste negeren vi finner, og ber om godsakene (weed). Dette skulle han ha 700 kroner for, noe som er aaalt for dyrt. Dette var en normal gate-baggie (~3,5g) og jeg betaler ikke 200 per g for middelmålig gress. Han skjønte at vi ikke var newbies, og sa han skulle gå og prate med kompisen sin. Han forsvinner bak et hjørne mens vi står å venter. 10 min til bussen går nå. Fram fra hjørnet kommer det en neger. Han ber om å få 500, så "er det greit". Han forsvinner bak hjørnet igjen. I samme øyeblikk som en neger kommer fram fra hjørnet ser vi en annen kar som spurter andre veien. Da slår det meg at jeg ikke ga pengene til samme karen som vi pratet med først. Han karen som stod ved oss nå som jeg pratet med helt først forklarte meg at jeg "aldri måtte gi penger til noen jeg ikke kjente". Vi hisset oss opp ganske kraftig, for vi hadde jo betalt, samma faen om det var til han eller kompisen hans. Han plystret, og vipps, så var de 5 og vi 3. Outnumbered, 500 kroner fattigere og uten gress måtte vi vemodig ta bussen hjem - sober.