View Single Post
Sitat av visualn00b Vis innlegg
Jeg var med å grunlegge: Urbangamers.org, og er fortsatt SuperAdmin Der = ) Vi har en server i Norge og en i USA. Vi er ranka 13 og 36 i verden eller noe. Dette er en roleplay server!

Bare å joine 42spillere nesten hele tia = P
Vis hele sitatet...
Hvor seriøs er dere iforhold til andre? tenker øvrige admins, ryktene, service dere gir brukeren?
Hvor vanskelig er det å få admin rettigheter der? er sykt lei av server med admin helt ned til 12 års alderen, som nocliper rundt og overbruker reglene altfor mye, Opplever det som garrysmod stalking, ble stalket av en admin på en server 24/7, hvis jeg gjorde 1 feil benyttet han seg av kick eller ban.

Edit: Har hatt server før, har hatt admin som bruker whip, blind, slap, slay, jail osv commands får ingen grunn, grunnen var kjempe morsomt sa dem, kastet dem ut av serveren, og ga dem abuser kategorien på steamID, sånn dem aldri kunne bli vif eller noe annet der igjen.

Edit: Fant akkurat ut at jeg har en kraftig gmod 24 slots server, har ikke betalt får den på snart 1år, og enda active.
Kan opprette en server på den, som dere på freaks kan ha det artig med, hvis det ønskes
Sist endret av Mentaltsvak101; 6. februar 2012 kl. 17:31.