View Single Post
Sitat av polizei Vis innlegg
Når du har fått en slik drøm man kan kontrollere, prøv å fly.
Synes det er det mest fortreffelige å finne på i drømmer man kan kontrollere.
Vis hele sitatet...
Vet du hva. Jeg prøvde på det. Men jeg fikk det ikke til!

Jeg kan fortelle litt om drømmen også da:


Etter at jeg skjønte at jeg var inni en drøm. Sto jeg først inne på rommet her en stund, i drømmen såklart. Å tenkte på hva jeg skulle gjøre. Jeg var egentlig litt redd, for jeg hadde litt vanskelig med å tro at det var en drøm. Selvom to umulige ting allerede hadde skjedd. Drømmer virker utrolig troverdig.

Hvertfall, jeg gikk ned i stua. Her snurret jeg enda en gang forresten, fordi drømmen startet å bli litt uklar igjen. Det var forresten dag ute, og det var sommer. Jeg vet ikke hvordan det gikk seg til. Men men, det var jo bare en drøm. Etterhvert gikk jeg ut av huset, så gikk jeg bare rundt ute å så meg rundt. Jeg var helt fascinert over hvor ekte alt var. Jeg kunne kjenne sola i ansiktet, vindene i håret, biler kjørte forbi, noen fylte bensin på bensinstasjonen ved siden av her og barn syklet forbi. Jeg var åsså fascinert over hvor mye detaljer alt hadde. Fascinert over at hjernen min faktisk klarte å innbille seg alt dette.

Etter jeg hadde gått litt rundt, tenkte jeg at jeg skulle gå inn i huset igjen. Så tenkte jeg at familien ikke skulle være hjemme og at det skulle ligge en digg jente i senga mi. Ikke noen jeg kjente eller viste hvordan så ut. Jeg bare ga beskjed til hjernen min at den skulle lage den deiligste jenta jeg noen gang har sett. Det tror jeg den klarte også. Haha. (Jeg vet, jeg er pervers! Men dere ville nok vært like perverse selv!)

Etter en stund med henne trylla jeg henne bort, så tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på en flytur! Så jeg gikk ut igjen, men jeg klarte det bare ikke! Jeg prøvde til og med innbille meg at jeg var en fugl. Men det funka ikke.

Etter dette testa jeg bare ut forskjellige ting i drømmen. Lekte litt gud, spilte en stooor konsert forran 100.000 mennesker, jeg var utrolig flink på gitar forresten, og jeg dro til syden! Her tryllet jeg fram enda en jente, to faktisk! Og da røyk drømmen gitt!

Når jeg våknet prøvde jeg å redde meg inn i drømmen igjen. Men det gikk ikke, så da skrev jeg ned noen stikkord fra drømmen sånn at jeg skulle huske det når jeg våkna idag. Jeg hadde egentlig glemt det idag tidlig. Men med en gang jeg leste stikkordene fikk jeg en skikkelig "aha" opplevelse, lykkerus igjen.