View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Brulte Vis innlegg
Når det gjelder korset ditt har jeg bare en ting å si. Jeg bestemmer ikke om du kan gå med kors eller ikke, det er det flertallet og demokratiet som gjør. Du må bare være klar over en ting, det er ikke alltid demokratiet er rettferdig, det skal det heller ikke være. Så kan du bestemme selv om du er tilhenger av demokrati eller en annen form for styresett.
Vis hele sitatet...
Så du meiner at fleirtalet skal kunne påtvinge minoriteter klesdrakt? Det er rimelig fjernt fra det demokratiet eg lever i - det høyrest meir ut som ein politistat enn eit demokrati. For meg er ein stat som prøver å bestemme kva religiøse symboler eg skal vise totalt fjernt og ekstremt uhørt.

Viare har du ikkje svart på spørsmålet mitt: anser du at eg utøver makt ved å kle meg på ein måte du misliker? Det er rimelig sær påstand, men det må bli konklusjonen om du meiner at det at eit mindretal går kledd på ein spesiell måte utfordrer demokratiet...

Heldigvis er eg rimeleg trygg på at eg har fleirtalet i Noreg med meg på at dine tanker er totalt usmaklege. For dei lyser langt av skaprasisme, pent innpakka i eit lag av demokrativås.