View Single Post
Sitat av Prblmvksn Vis innlegg
Herregud, unnskyld meg men du virker helt fjern. Er det da helt ok å gå rundt med hakekors også da, siden betydningen av symbolet EGENTLIG var noe annet?

Du er veldig skeptisk til Odins soldater, som har uttalt at de ønsker å sørge for trygghet, men du er ikke skeptisk til en gjeng som hyller IS? Herre min hatt, for meg virker det som du har nisselua tredd langt nedover øya.

Dessuten er man ikke høyreekstrem fordi man ønsker å sørge for trygghet, eller om man er imot ekstrem islam.
Vis hele sitatet...
Så du mener at dersom man bruker sort shahada flagg så er man terrorist?

Jeg har aldri skrevet at man er høyreekstremister hvis man vil sørge for trygghet og er i mot ekstrem islam?

Hvor står det at jeg ikke er spektisk til ekstrem islam? Det eneste jeg sa er at de ikke nødvendigvis er terrorister fordi man isolert sett bruker sort flagg med shahadaskrift.

Hvor får du alt dette fra? Dine påstander er tatt fra vilden sky. Det er ett begrep jeg merker mer og mer jeg sitter på dette forumet: Det er vanskelig å diskutere med intelligente folk, men det er umulig å diskutere med dumme folk.

Du misforstår hele innlegget mitt, kanskje er det en mangel på forståelse eller kanskje du er frustrert fordi jeg er i Odins soldater. Det å tro at Odins soldater skal være ute og sørge for trygghet tror de absolutt færreste på, og av god grunn. Historikk blant medlemmene, hvordan de fremstår i media med bilder og posering, navnvalg, symbolvalg og tidspunktet "organisasjonen" kom på gjør at jeg er skeptisk. Det eneste som taler for at de skal sørge for et godt borgervern er fordi de sier det. Og det ser jeg at du svelger ukritisk.