View Single Post
Sitat av Mr.NicePrice Vis innlegg
Shahada flagget er strengt talt ikke IS sitt. Det er simpelt et flagg hvor trosbekjennelsen står, men som dessverre har blitt misbrukt av en rekke terrororganisasjoner. VG benytter det selvsagt til det ytterste for å få flere lesere, men ro ned folkens, de er ikke terrorister fordi de benytter det flagget.

Jeg er veldig skeptisk til Odins soldater fordi jeg tror det kan bli en farlig rekrutteringsarena til høyreekstremismen for sårbare ungdommer. Allahs soldater/Jundullah tror jeg bare er et humorstikk til Odins soldater, som VG forsøker å eskalere.
Vis hele sitatet...
Herregud, unnskyld meg men du virker helt fjern. Er det da helt ok å gå rundt med hakekors også da, siden betydningen av symbolet EGENTLIG var noe annet?

Du er veldig skeptisk til Odins soldater, som har uttalt at de ønsker å sørge for trygghet, men du er ikke skeptisk til en gjeng som hyller IS? Herre min hatt, for meg virker det som du har nisselua tredd langt nedover øya.

Dessuten er man ikke høyreekstrem fordi man ønsker å sørge for trygghet, eller om man er imot ekstrem islam.