View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av StellaWild Vis innlegg
Grunnen til at jeg nevner makt er at vaksinen er p.d.d. frivillig. Men det skal ikke så mye til før den evnt blir påbudt.
Vis hele sitatet...
Har ikkje myndigheitene vore klokkeklare på at det skal vere frivillig heile vegen? Det framstår ikkje som ei reell bekymring for meg.
Sitat av StellaWild Vis innlegg
Det har vært snakk om portforbud, noe de fleste kanskje er enig i er nødvendig dersom slutten sprer seg, men portforbud med lov i hjemmel har ikke bare positive sider.
Vis hele sitatet...
Definitivt ikkje - men igjen har det vel vore rimelig klar informasjon om at det ikkje er aktuelt p.t., men i ein situasjon der helsevesenet ikkje har kapasitet?

Å gjere klar verktøykassa før det brått er behov for det slår meg som gunstig. Då kan vi få debatt om kva portforbud bør innehalde og når det kan innførast - framfor at det vert innført med ein halvtvilsom heimel over natta?
Sitat av StellaWild Vis innlegg
'
Med et slikt forbud forankret i loven, risikerer vi at den friheten vi har i dag kan brukes i mot oss.
Vis hele sitatet...
Det er ein non sequitur eg ikkje heilt heng med i svingane på.
Sitat av StellaWild Vis innlegg
Tilliten mellom befolkningen og myndighetene svekkes, og dugnaden vi alle har gjort i et år betyr plutselig ingenting lenger. Alle skal straffes.
Vis hele sitatet...
Heilt klart, og det er jo ein av dei sentrale skilnadane. Nordmenn føl stortsett anbefalinger, mens franskmenn må ha straff for å følgje opp ting, sett på spissen. Den tilliten er verdt mykje for samfunnet, og er delvis under press.
Sitat av StellaWild Vis innlegg
Dersom flere blir i mot denne vaksinen kan de pålegge dette for å oppnå flokkimmunitet, jeg sier ikke at det skjer, men at det kan skje.
Vis hele sitatet...
Det er mykje som kan skje, men det er ikkje nødvendig å male fanden på veggen.