View Single Post
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Ja, helt enig, dette er uakseptabelt! Det er liksom ikke noe aldersgrense, noen dealere er kanskje litt kritiske til hvem de selger til, men det begynner vel å bli for lett å få tak i ulovlige rusmidler.
Vis hele sitatet...
Jeg selger/solgte dop, pleier å være på korskirken (en plass i Bergen hvor misbrukere henger) står på hjørnet der flere timer dagen, har hatt folk ned i 14-15års alderen komme bort å spørre etter speed, jeg sier jo selvfølgelig NEI! Så ser jeg de fortsette å fiske etter dop å de får det til, til slutt. Lurer hva faen som skjer her i verden jævlig trist å se barn gjøre de samme feilene jeg gjorde jeg begynte med sprøyter når jeg var 15år! Satt å speedet flere dager, til en dag når jeg var oppe på 2,5g og begynte å blacke ut, så ringte jeg ambulansen husker ikke så mye, husker de ga meg valium, så sovnet jeg. Våknet dagen etter pappa var i rommet så sier han hva i helvete holder du på med? Legen sa hadde du tatt litt mer hadde du dødd! Du kunne fått hjertestans pulsen din var over 200 når du sov og du hadde ujevn hjerterytme i ambulansen da holdt jeg meg 6mnd uten rus sluttet med sprøyter, nå er jeg 24år skjøt speed for et par uker siden, men gjør det ikke ofte er Max oppå 250mg men det er fortsatt ikke bra, anbefaler ingen dette livet, barn og unge som tror de er tøffe til bestevennen ikke våkner opp, mast bestekompisen min så han dø foran meg jeg var jo for ruset til å skjønne noe, det er 5år siden, tenker på det vær eneste dag om jeg hadde ringt 113 kunne han ha overlevd, dette gamet spiser deg opp! Hold deg til helvete unna det. Jeg har brukt lang tid på å skrive nå å skriving er det verste jeg vet så håper du som leser tar det til deg! Om du i hele tatt gidder å lese!

Sitat av Superspurv Vis innlegg
De burde vel ha ventet minst 10 år det miljøet der. Orker ikke forestille meg hvordan disse folka har det i 20 åra, for de som fortsatt lever.

- Mdma 4 ganger per uke
- Suicidal etter bare et par måneder med misbruk
- 14 år gamle jente(r) selger kroppen sin for mdma.
- Barn har lyst til å prøve LSD

Hjelpes.
Vis hele sitatet...
Ja du ble såret der, 14-åring selv du, ikke sitt her å si det er greit at barn tar rusmiddler uansett hva og hvilket! Rusmiddler er fortsatt farlig, det er en grunn for MDMA er ulovlig å nei skal ikke være en sånn dop-hater for det er jeg ikke, jeg syntes MDMA er en bra medisin mot depresjon og PTSD osv, men bruker de/du det til det? Nå når ecstasy er opp mot 200-400mg per tabbelet! Som er langt over vanlig dose og kan i seg selv være dødelig for enkelte personer hva om en jente på 40-50kg tar 2! Det er livsfarlig.
Sist endret av vet_ikke_jeg; 23. november 2020 kl. 03:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.