View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg blir først og fremst veldig trist av dette.... Fler og fler ungdom og unge voksne blir deprimerte og får psykiske problemer, selvmordstallene øker.. Og har lenge vært helt sikker på at den økende mdma bruken kan ta noe av skylda for det.

Når jeg tok mdma i midten av 20-årene visste alle at det var noe man skulle gjøre max et par ganger i året. De siste åra har jeg møtt 20 åringer som har tatt mdma hver helg eller hver måned siden de var 18! Og som ikke skjønner hvorfor de syns dagene uten molly er så meningsløse.Herregud a den naturlige lykkeproduksjonen blir ødelagt av så ofte bruk!mdma ER heavy rusmiddel og veldig sterkt og det er urovekkende at så mange nå til dags tror det er ufarlig... Langtidsvirkningene kan være irreversible og fatale.

Jenta i artikkelen på 14 som tar mdma flere ganger i uka håper jeg virkelig blir snappet opp av barnevernet, en kul mentor som drar hun ut av miljøet så hun kan redde livet sitt. Det er ungdom som dette jeg hadde gitt gratis bolig og jobb av ren omsorg for at de skulle få tilbake normal glede og livssyn igjen.

Har vært gjennom mitt knippe av rusmidler og som voksen i dag så er det faktisk exstacyen og Research chemicalsene jeg tok som jeg ser tilbake på og tenker jeg var mest dum å tok. Det virkelig griller hjernen i stykker.

Er egentlig imot snoking på rommene og hata mine foreldre når de gjorde det på meg men hadde jeg hatt unger hadde jeg fulgt godt med etter denne artikkelen. Ikke kjefte på de unge men lære om den høye risikoen for skadevirkninger... Voldtekt.. Ja at tenåringer prostituerer seg for å få tak i mdma sier også mye om presset som er i miljøet og vi alle må slutte å gjøre musikk som handler om molly til hits, tic tocs og alt det der så ungdom ikke blir presset til å ta dop og selge sex for å være blandt de kule. Det er faen meg forjævlig og om 20 år er sikkert selvmord statestikken høyere enn noen gang pga etterfølgende disse ungdommene vil få psykisk..