View Single Post
Jeg synes det har vært veldig enkelt å få resepter på sterke smertestillende. Har hatt smerter i ett år som har ført til at jeg trenger sterke smertestillende. Jeg fortalte at paracet,ibux, naproxen osv ikke tok smertene og ikke visste hva jeg skulle gjøre. Fikk automatisk resept på tramadol. Etter dette ble jeg resistent og trengte sterkere og sterkere. Etter kun 1 år står jeg nå på oxycontin 10 mg og tramadol 50 mg og har selvsagt blitt avhengig. Jeg gikk fra å kun ta smertestillende når jeg hadde vondt til hver eneste dag. Må ta ganske høye doser pr dag for ikke å få abstinenser. Våkner grytidlig hver morgen av at jeg har kramper og må ta en ny pille for å sovne. Jeg kan ikke gå en dag uten. Har nå operert og skal trappe ned men gruer meg noe sykt da jeg synes det er veldig behagelig å ta de. Men jeg kommer til å ende opp med å ta sterkere hvis jeg ikke trapper ned å slutter. Jeg ønsker at legen hadde vært strengere med meg i starten. Jeg er bare 22 år, studerte medisin, men 1 år etter sitter jeg inne hver dag og ruser meg. Livet mitt handler så og si kun om piller. Råder alle som sliter med smerter til å være svært forsiktig når du spiser din første pille. Man blir avhengig og når du har blitt det så kan det gå galt. Jeg liker rusfølelsen men samtidig vet jeg at jeg må slutte nå. Kommer til å ende opp med sterkere saker fra gata.
Sist endret av synkri; 27. mars 2018 kl. 12:54.