View Single Post
Sitat av mdmable Vis innlegg
Godt å se noen som faktisk har lest seg litt opp og skaffet seg god info før man begir seg ut på div stoffer.

Jeg har selv vært daglig aktiv bruker på bluelight i flere år og kan konstatere at mange av de "suicide comedown" trådene derfra er fra folk som ikke har peiling hva de har putta i seg. De vet bare at de tok "molly"... Vel. I følge DEA i New york så er 90% av "mollyen" IKKE mdma. Så Gud vet hva de får comedown av. Bluelight er internasjonalt Forum og derfor en Haug av amerikanere som aldri har tatt mdma en gang(men tror det selv).

Det er ikke dermed sagt at man ikke kan få problemer med mdma. Men er du flink å holder deg til regelen som sies å være minimun 1 mnd pause mellom hver gang så skal det i de fleste tilfeller ikke ha noen negativ virkning på livet. Noen kan ta oftere uten å merke noe. Noen må ha lengre pause. Best å bare være safe å følge "regelen " uansett.

Når det gleder kompisene dine så er det nok ikke noe annet som får dem til å lære enn en skikkelig smell(comedown) men med det hyppige bruket så gir de seg forhåpentligvis før den tid. Mdma magien forsvinner svært fort med et sånt hyppig bruk.

Vent lenge mellom hver gang du tar det så vil du kunne oppleve ca samme rus som første gangen. Eneste forskjellen er at du allerede har opplevd det så det vil kunne trekke litt i fra. Første gang er den beste for mange pga nettopp dette.

Ut i fra triprapporten din så høres det ut som du har fått gode piller (mdma). Anbefales å kjøpe en testkit for å teste. Mesteparten av Ecstasyen i Norge er skitten og inneholder alt annet enn mdma/lite mdma. Det er nok ikke så mange som "skal prøve ecstasy for første gang" som er så heldige som du er og faktisk har fått the real deal. Og de har kanskje ikke hatt like bra opplevelse og vil si videre at "ecstasy suger. Jævlig comedown" osv. Så baller det på seg med feil informasjon fordi folk er for slappe til å brt seg om hva de putter i seg. Er mye større sjanse for å få bra mdma enn bra ecstasy her i landet så om man absolutt ikke gidder å kjøpe seg en testkit vil man nok ha større sjanse for å få riktig vare med mdma krystaller.

Stå på videre TS. Og ikke la de bluelight trådene skremme deg for mye. Men Fortsett å bruk hue (Y)
Vis hele sitatet...



Takk for svar du! Det gir mening at bluelight folka har fått i seg dårlig vare, ettersom molly som du sier ofte ikke er det ova there.

Men takket være de horror historiene er kun det nok til å holde meg unna for mye stress og risiko knyttet til testing osv. Politiet er også på nakken til alle som rører drugs nå fortiden hvor jeg bor så jeg lar det roe seg ned et par mnder før jeg tenker på å til og med røyke weed. Mye skjebner ute å går fortiden og det er lett å se.

Siteringsfunksjonen søkker på ipad men til Mdmable: du nevner jeg har tydeligvis fått god MDMA: etter mye dypdykk på nettet om egentli stoff tilgjengelig om MDMA så fant jeg ut at det er større sjanse for at det var ren MDA i dem. På pillerapporter er det nevnt tidligere på dette forumet faktis at de lysegrønne kløverne som jeg tok var MdA. Siden vedkommende som rapporterte pillene bodd ei nærheten av meg er det fairly assumable at det er samme batch med piller. Videre kan jeg si at etter litt research er jeg nesten helt sikker at dette er MDA. Jeg fekk syke visuals og dyype nydelige tanker mens jeg samtidig var speedy og kunne danse rompa av meg. MDA er tydeligvis speedy og jeg fekk ikke sove så godt og var leenge våken. MDA skal til og med være ekstra nervetoksisk vis d går an si (haha:d) fant jeg ut også så at turen min var suksessfull er jeg enda mer glad for da MDA er hardere på kropp og sinn! Bare sånn btw liksom hehe lurt å lese hva som blir puttet i kroppen folkens, masse interessant og kan spare deg for mye dritt

Skrev litt slurvete(sitter på ipad)
Sist endret av Future94; 29. oktober 2015 kl. 20:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.