View Single Post
Hei! Er en mann i 20 årene som første gang prøvde det som skulle være ecstacy med to andre venner!

Så var det ut på byen etter et par måneder uten drikking! Gleda meg, var skikkelig klar for en bytur! Venn nr 1 introduserte meg for venn nummer to som vi skulle vorse hos og det viste seg at venn nr 1 skulle prøve x for første gang. Jeg tvilte først, før jeg ble med på det og tok en halv etter å ha bestemt meg etter en time med nøling. Pillene var lysegrønne og så ut som firkløver eller noe liknende. Det lå en halv pille til meg som jeg tok. Sykt spennendes!

Etter en halvtime kjenner jeg kriblinger og er sykt spent. Venn nr 1 hadde allerde tatt en time i forkant så han var allerede i godhumøret. Etter førti minutt så smeller det hos meg vertfall. Orgasmer bobler opp fra foten og bobler opp helt til huet. I dette øyeblikket er jeg obsessed over at venn1 klarer å holde seg i skinnet uten å lage en eneste rykning, mens jeg tar på meg selv, stryker meg selv og er helt rastløs, for en følelse sier jeg! Har ikke opplevd maken og dere skjønner sikkert hva jeg mener. Disse mini-orgasmene tar bare helt av og vi skrur på Travis Scott - Antidote (relevant musikk til settingen) og jeg ble plutselig en dansegud. Alle som så på underholdt seg og misunnet meg pga de hadde allerede vert der selv for lenge siden. Dansinga bare fortsetter og musikk er helt fantastisk!

Etter noen timer er det småting jeg ikke husker men som ikke er det store greiene heller. Klokka er nå tolv og vi skal rett på byen!

På byen blir det bare bedre. Godfølelsen peaker nå og jeg koser og danser meg med resten av folket til nydelig hip hop musikk. Jeg følte alle elsket meg, og jeg elsket alle. Ingenting trøbbel! De fleste gangene jeg drikker hender det alltid noe spetakkel, og jeg bor i storby så i helgene er det rene jungelen her med masse slåssing og tull. Denne dagen var vi så fine av oss at til og med Hitler hadde joinet oss til "the good" side ! helt tilfeldige folk som gikk forbi ga meg klapp på skulderen, og den ene gangen var det en så gikk ut fra burger king og kasta søppelet rett på bakken. Jeg la merke til dette og gjengen jeg gikk med så at jeg stirret lenge på han, så jeg sa til gjengen hold on 2 sec! Brb! Jeg gikk bort til vedkommende som hadde mista søppelet og ba han om å plukke opp søppelet slik at det ser finere ut! "vet du hva? Det skal jeg gjøre " sier vedkommende og kaster søppelet der det hører hjemme. Fornøyd som jeg var kommer jeg tilbake til applaus fra gjengen min! Alt var konge nå og det som hadde sikkert endt me slagsmål in real life ble til en fredelig konfrontasjon som gikk helt utmerket bra. Alt er perfekt nå!

Jeg hadde ikke lyst på mat og hadde spist veeeldig lite, så når vi kom på narch ble det litt joints åså stakk meg og venn1 til han for å såve 4 timer med dritt søvn og vi er klare for lørdag. Vi våknet i 10 tiden og jeg ble kjørt hjem. Kjenner fortsatt godfølelsen og jeg har nå stått foran speilet i to timer og danset med headsett på.

Vi skulle ut på byen idag og! OG DENNE DAGEN går ned som den beste dagen i mitt liv vil jeg påstå. Uten tvil den beste kvellen på byen for her sjedde det mye interessant. Vi stikker på vors samme kveld samme plass, og skal til å ta en til tur på x. Denne gang tok jeg en hel! Big mistake! Settingen er perfekt btw, bare masse bra folk som har mad respekt for meg så jeg var i en perfekt setting. Vi skal videre på en hjemmefrst opp i gata så vi gikk i ti minutter så var vi der. Masse nye fjes og folka var veldig imøtekommende og masse bra damer! Nå sjer det sykeste!

Etter en halvtime på festen går vi ut og tar røyk med venn1 og 2. Venn 1 har alltid stålkontroll seff mens jeg var skeptisk. Vi visste ikke helt hvor vi skulle gjøre dra hverandre da denne følelsen tok helt av. Det kokte i kroppen min! Jeg visste ikke om jeg skulle sitte eller stå og til slutt sier jeg At dette blir for mye og jeg trenger hjelp. Dere skulle sett hva som foregikk i huet mitt. Jeg trodde jeg var i en film og jeg var i hovedrollen, folk snakket utrolig kjapt og jeg bææda. Det gikk opp for meg "damn, jeg har tatt narko foreal" og den tanken var reell, jeg hadde jo det, det var bare det at alle inntrykkene var så overwhelming! Til slutt sa jeg jeg trenger hjelp ellers ringer jeg ambulansen! Så kommer hun som eiier huset og sier dette går bra bli med meg så går vi og sitter oss på gresset! What?! Gresset?! Sier jeg og blir med. Folkens, med eeen gang jeg satt meg ned på gresset ble jeg heelt rolig. Hun jenta holdt meg i hånden og vi snakket og roet meg ned. Er helt overbevist over at vis jeg ikke gjor det hadde jeg blitt gal av alle de sterke inntrykkene. Kan si at jeg så et lysegrønt nordlys-skjær rundt håret hennes og det beveget på seg. Utrolig. Fantastisk. Bisart. Vakkert! Alt i alt positivt, men ble litt freaka av de sterke inntrykkene som når folk snakket kjapt. Har dere sett bathsalts advarselen laget av navy seals i usa på youtube? Det var det jeg opplevde bare mye mer light heldigvis, det var identisk nesten! Tusen takk til det kjekke kvinnemennesket som hjalp meg!

Klokken er 10 og jeg har blitt roet og kommer inn til at "dancing in the moonlight" er skrudd på. Jeg kjenner en utrolig euforisk følelse og tar på meg selv mens jeg lever meg til denne fine sangen og synger den smooth og rolig. Alle digget dette, og jeg hadde fått meg en ny kjærest. Sofaen! Jeg glit av og på sofaen og til slutt sitter jeg meg rolig ned. Vi var 16 personer der og jeg kom overns med alle. Alle elsket meg og jeg elsket dem mer. Ingenting var kunstig, dette var sant. Venn nr 1 er mye mer roligere enn meg og jeg starter med å rose ham å kaller han stålmannen ol. Fordi han hade så god kontroll. Han lo og koste seg!

Etter hvert fortsetter dette, folk ler og har det gøy og jeg snakker som en gud. Alt jeg sa var sant og jeg roset alle uten at det var cringeworthy. Ingenting var kleint og alle var sykt glade for at jeg var med. Jeg kan snakke i timesvis men dere skjønner tegninga.

Vi stikker til byen kl 12 og her skjer set kun en ting: Magi

Jeg snakket til alt og alle, med en holdning jg ikke har sett maken til av meg selv. Jeg kjøper noen øl og for hver øl jeg tar føler keg meg fantastisk. Det smakte himmel. Etter et par kalde så går jeg danseborset og jentene sleeenger seg etter meg! 1, 2, 3 4 forsjellige jenter står og danset med meg en etter en. Og følelsen kandere bare tenke dere. Til slutt fant jeg det fineste kvinnemenensket jeg har sett på år og dager og danser med hun. Hun syns hodeplagget mit var så kult at hun låner den litt. Dansing blir til klining og BOOM! Der satt vi sammen ned og råklinte/koset resten av kvellen. Akuratt nå er jeg helt overbevist over at alle jentene har lyst på meg pga energien min. Folk sto å kikket, ga meg handshakes, klapp på skulderen, smilte, spanderte øl på meg(!) som jeg i retur gjore med hun her jeg fant da. På en skala fra 1-10 var hun en solid 8 og en halv så jeg koste meg som bare F! Venn1 og 2 hadde ikke like mye draget denne kvellen som meg eller var bare helt uinteressert i kvinnfolk. De spilte fuzball og koste seg de også. Kvellen varer og jeg har min aller beste kveld på byn. Ikke en eneste negativ mine fra folk en gang! Alt er perrrrfekt! Den fineste dama var min og jeg sa til henne jeg har tatt x for første gang, hun var litt i mot det og likte bare å røyke sa hun. Ikke noe problem det!

Stikker på narch etter byen og samme gamle, jeg er omringet av de beste folka som elsker meg og jeg dem. Masse damer som digga meg og jeg dem. Perfekt setting. Masse klemmer og kyss og masse dansing i timesvis! 0 mat! Haha!

Okei så da var det over og kl 6-7 legger jeg meg etter å hatt den aller ebste kvellen i mitt liv. Følte meg virkelig prissatt og forstått helt completely. På et annet slags nivå enn det normale selv om det normale også var i orden

Så kommer det jeg har lurt på. Folk snakker om denne berømte nedturen ofte. Hva er det? Dette er dag 2 siden jeg droppa og jeg er fortsatt mildt glad, er fornøyd med livet. Har afterglow liksom! Var til og med å stemte i dag på kommunevalget i den lengste køen ever og hadde 0 prøblem med det. Føler meg også sykt stolt. Veldig interessant og jeg kunne sittet i flere timer og greid ut, mn det lar vi gå!

Videre vil jeg si at jeg lest på bluelight.org at folk slitet veldig mye med dette etter ikke så mye bruk en gang, så jeg er fastklar på at jeg aldri skal bruke dette igjen. Den magien jeg opplevde var større enn meg, og ting som er større enn deg selv er ikke så lurt å fucke meder min meining da. Jeg har gainet sykt mye personlig fra denne helgen. Alt fra damene til folket har satt sine spor i meg. Kunne snakket i evigheter. Det hadde virkelig følt ut som et svik vis en nedtur er rundt hjørnet og jeg krasjer som et fly om la oss si en uke, så jeg lurer på hva som kommer til å skje med humøret osv. Folk jeg kjenner sier det ikke går an å få nedtur etter det, men bluelight sitt forum sier noe helt annet leser om mange akuratt nå som har et helvette i livet og g riner av småting osv og er suicidal på bluelight. Hvorfor fucke med noe sp sykt? Det har vært utrolig givendes, og som sagt hadde det dølt ut som et svik vis noe fucka sko sjedd. F.eks angst/ depresjon elns. Kommer nedturen uansett? Jeg kan ikke se for meg heller hvordan jeg kan få en nedtur da alt er perfekt nå. Jeg liker meg selv, jeg elsker meg selv infact for alt som skjedde. Alt jeg sa til folk, alt jeg gjorde. Slt var rett og slett bra. Ingenting er kleint eller weird. Jeg føler meg enda som en konge

Så freaks, hva et det jeg har opplevd? Hva kommer jeg til å oppleve videre? Må understreke at jeg utrolig mye respekt for disse pillene, det er ikke noe å leke med og det er rett større enn oss, så drt får bli med kun denne gangen. Jeg gidder ikke risikere at alt det fantastiske skal gå rett i vask, så er på en måte glad jeg har misbrukt cannabis så jeg vet hva jeg holder på med takker for svar!

Første gang jeg poster så beklager vis set er kjedelig/slitsomt å lese
Sist endret av Future94; 14. september 2015 kl. 22:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.