View Single Post
Har aldri vært våken over lengre tid på speed, men jeg har vært opptil en uke våken uten noen som helst rusmidler.
Jeg har da blitt helt klin koko i bollen, tror naboen planlegger å drepe meg, tror politiet skal komme og ta meg, aliens skal ta meg, jeg blir aggressiv, ser/hører ting som ikke er der, planlegger selvmord, isolerer meg mer enn vanlig, blir mannevond, slutter å spise/drikke.
Det jeg har skrevet over kommer etter en 3 dagers tid, etter det blir det egentlig bare mer av dette bare at det blir værre jo lengre tid jeg er våken. Etter en 4 - 5 dager så "kortslutter" hjernen konstant, noe som gjør at "jeg" ikke er der, kroppen går på autopilot helt til hjernen kommer seg såpass at "jeg" er tilbake igjen. Det føles litt som å teleportere, i ett øyeblikk er jeg på kjøkkenet og følger med på at naboen ikke skal knekke nakken min, i det neste så sitter jeg plutselig på pcen og ser på noe konspirasjons greier.

Er veldig glad jeg er bedre den dag i dag, var ikke noen morsom periode av livet mitt det der for å si det mildt. Hver eneste dag var et helvete på jord. En god stund på lukka avdeling gjorde underverker, fikk banka inn i skallen at det er faktisk folk som bryr seg, det er verdt å leve etc etc. Det er så sinnsykt mye diggere med en vanlig "kjedelig" hverdag.