View Single Post
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Smart du.Vil du høre noe enda verre,eneste grunnen til at jeg i det hele tatt havna på det år lange amf kjøret der var jeg skulle slutte med subutex.Hørt av flere som hadde kutta tvert av med å kjøre på en periode med speed...å det funka jo på en måte,men endte bare med enda mer misbruk ettersom alt av kritisk tankegang forsvant.Så tok meg ett før jeg kom "back on track" å klarte å innse at jheg ikke kunne holde på sånn her inn i evigheten.På slutten besvimte jeg bokstabvelig talt etter hver gang jeg hadde tatt en lisse når jeg gikk for å pisse,våkna opp gang på gang i hjørnet av badet.Blacka ut totalt.
Gikk på ett ett lys i skallen etter ett 10 talls linere hvor det skjedde hver gang.Men utrolig nokk var det etter alt det her jeg klarte å kutte ut benzo å sub.
Vis hele sitatet...
Har aldri vært der heldigvis. Litt stusselig når det blir slik.

Skulle ønske de fleste som driver på med litt forskjellige ting klarte å holde litt bakkekontakt. Men det er så mange forskjellige grunner til at ting sklir ut. Hadde vi klart å holde oss litt i skinnet så kanskje det etterhvert ble lettet litt på reglene. Men igjen så er jeg en naiv kardemommebyloventusiast.

Entusiast

Ble litt klabb og babb på slutten der
Sist endret av Taxidriver; 26. juni 2020 kl. 22:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.