Tråd: Dumme kunder
View Single Post
Sitat av Zaek Vis innlegg
Har du en lignende jobb der du aldri blir lei av et dumt spørsmål som blir repentert 400 ganger hver dag?

Da er jeg i så fall ganske misunnelig på din ekstremt positive tanke prosess, selv om det høres rimelig umenneskelig ut.

Selv om folk blir irritert og syns kunder er plagsomme prøver jo de aller fleste å oppføre seg, være grei og yte god service.

Tafatt: Når jeg har stengevakter, så er alt åpent og klart til dørene stenges, som er når sjappa stenges. Om det tar en ekstra time å rydde opp så får det heller bare være, Kundene skal ikke komme hit og oppleve at de ikke kan få de varene vi reklamerer for, grunnen til at jeg gjør det er jo fordi jeg selv har vært kunde, opplevd at folk stenger før tiden, og at det ga et generelt negativt inntrykk.
Vis hele sitatet...
Hehe, jeg lar det stå igjen 1 brød av hver type og frukt/grønt står på traller så det går ann å finne frem. Var mer angående steder som serverer varm mat etc hvor det tar lang tid å vaske/rydde opp. Bra for deg, vi er den minste butikken i kjeden i hedemark & oppland. Men ligger best ann budsjetts messig, så vi gjør da noe riktig Men man kan ikke forvente at hvermannsen skal jobbe 1 time ekstra uten noe for det, føler det er nok å håpe at folk gjør jobben skikkelig under den aktuelle jobbtiden..
Sist endret av Tafattt; 18. juli 2012 kl. 21:01.