Tråd: Dumme kunder
View Single Post
Sitat av williams123 Vis innlegg
etter å ha lest gjennom denne tråden er det ganske tydelig hvor "kaksete" man blir etter å ha jobbet i butikk. Mange av dere som klager på kunder som trenger hjelp og kanskje ikke er av den tekniske typen og klager på kunder som vil ha service, vel gjett hva folkens, det er faktisk jobben deres og hvis det er så slitsomt så finn en annen jobb.
Vis hele sitatet...

Har du en lignende jobb der du aldri blir lei av et dumt spørsmål som blir repentert 400 ganger hver dag?

Da er jeg i så fall ganske misunnelig på din ekstremt positive tanke prosess, selv om det høres rimelig umenneskelig ut.

Selv om folk blir irritert og syns kunder er plagsomme prøver jo de aller fleste å oppføre seg, være grei og yte god service.

Tafatt: Når jeg har stengevakter, så er alt åpent og klart til dørene stenges, som er når sjappa stenges. Om det tar en ekstra time å rydde opp så får det heller bare være, Kundene skal ikke komme hit og oppleve at de ikke kan få de varene vi reklamerer for, grunnen til at jeg gjør det er jo fordi jeg selv har vært kunde, opplevd at folk stenger før tiden, og at det ga et generelt negativt inntrykk.
Sist endret av Zaek; 18. juli 2012 kl. 20:50.