View Single Post
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av lorentz Vis innlegg
Jeg synes du bør lese deg litt opp istedenfor å fortsette med denne jalla-argumentasjonen. Jeg forstår at du ikke vil høre på meg og det er forsåvidt helt ok, men dersom du leser deg litt opp, så har du ihvertfall en mulighet til sette deg litt mer inn i hva rusmidler er for noe og at de ikke er noe annet enn en kjemisk erstatning for de samme signalstoffene som kroppen kan produsere selv.

Man behandler ikke sterke psykiske lidelser med benzoer, ihvertfall ikke innen psykiatrien. Det finnes enkelte leger som har forskrevet store mengder til en del pasienter som etter en tids bruk har tatt sitt eget liv. Det har du antageligvis ikke fått med deg og det kan man heller ikke forvente fra en som selv bruker slike sløvende medikamenter.
Vis hele sitatet...
Hva med de som får benzo etter traumer, folk som ikke takler et brått dødsfall - listen er lang. Er ikke det psykiske lidelser? Hva skal benzo egentlig brukes til? Hva med de med kontorjobb som har psykiske lidelser, bør de da slutte i den dumme papirpusher jobben sin og ta opp et fysisk arbeid? Hva med bruken av smertestillende, ibux, Paracet, eller allergi tabletter for den saks skyld. Tar man ikke alle disse preparatene også for å hjelpe kroppen med noe den kan eller burde gjøre selv.