View Single Post
Heisann og takk for svar! Som sagt så blir dette en fornøyelsesbil/søndagsbil, og en jeg aldri kommer til å selge, da kjærligheten er alt for stor. Det blir pensjonistbilen til slutt.
Jeg har hverdsgsbil som jeg drar vogna med og a-b bil.
Jeg kan endel om bil, og interessen er der for å lere mer. Dette blir veteranbil nr2, og tror nok at en allerede strøken mustang er mindre vedlikehold enn en 88 scorpio 2.9

Sitat av vidarlo Vis innlegg
200k i usikra gjeld. Joda, god ide om du vil delta på luksusfellen om fem år. Og de er fritatt fra eu, som utgjør mindre vedlikehold.

For det første er løpetida på forbrukslån typisk rimeleg kort (5-10 år), og rentene er høge. Du snakker realistisk sett om å binde 5-6000 per månad, i fem år framover. På ein bil som du kun vil bruke om sommaren. Og som antakeleg er rimelig dyr å halde og bruke.

Det er slikt du kjøper deg når du er førti og kan bake bilen inn i boliglånet utan å svette. Då vil du ha høgare inntekt, og den vil reelt sett koste deg langt mindre.
Vis hele sitatet...
Det blir ikke forbrukslån, men veteranbillån som har rente mellom 2-3prosent. Forsikring blir veteranforsikring, som er 80kroner i måneden, etter erfaring.
Sist endret av Anonymitet997; 6. juni 2019 kl. 20:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.