View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg hadde tatt syre 7-8ganger før i doser 350ug. Feildoserte engang jeg skulle ta 600ug og endre opp med å ta hele 1000ug.det var siste gangen min.

Havnet i en badtrip der jeg ikke fikk puste, lå å higet etter pusten, prøvde å komme meg i bilen for å ta live mitt senere. Hele turen varte i 30timer og gikk heldigvis bra. Men det var bare flaks som gjorde at jeg unngikk å ta live mitt. Er ikke rusavhengig eller psykisk syk. og lever et vanlig liv idag. følte jeg hadde 100% kontroll på syra frem til da. Og i trippen føltes det ut som om det hadde gått flere mnd med intense smerter i hodet.

Poenget er at du ikke trenger og tøye grensene, det kan fort gå galt med ekstreme doser. Jeg fikk ikke my ‘innsikt’ ut av den turen da jeg verken skjønte språk eller tanker i hode mitt, det var som om hjærnen min var en spinnende grøt.

Sleit også med å lande helt fra turen, det tok over 1år før jeg følte verden og fargene rundt meg var normale igjenn.
Vis hele sitatet...
Du var ikke inne på tanken å ringe ambulanse eller noe først? Og en ting som jeg synes er interessant, hvorfor føler noen en trang til å ta livet sitt mens man enda er rusa, hvorfor ikke vente til rusen avtar når man vet at den trangen først oppsto etter man begynte å trippe? Kan jo selvfølgelig hende at man er litt suicidal fra før og at syren forsterker det. De som har det sånn burde nok ikke prøve LSD eller være veldig forsiktig.