View Single Post
Synes toppløsbading er helt greit. Personlig synes jeg (i likhet med fleste menn antar jeg) at pupper er vakkert, feminint og seksuelt opphissende. Klarer dog helt fint å ikke nistirre eller være en ekkel slask likevel.

Jeg er naturist og føler jeg har et svært avslappet forhold til nakenhet i naturlige settinger. Det er chill. Det virker i mine øyne i overkant nevrotisk å skjerme nakenhet i naturlige settinger. Nå er det blitt slik at mange i andre kulturer dusjer med underbukser på i offentlig dusj grunnet feks frykt for egen nakenhet. Dette tenker jeg er uønsket og fører ofte til enda mer komplekser og nakenhetnoia. Man har godt av å se nakne kropper i alle former og fasonger samt lære seg å være komfortabel med egen nakenhet i naturlige settinger. Slik tenker nå jeg.

Litt på siden av tema kanskje, men en grunn til at toppløsbading også bør være ok. Nettopp fordi jeg mener det er sunt og fint både for dem som ønsker å være frie og bade toppløs, samt for mennesker med et tabufisert bilde på pupper i naturlige settinger.
Tabufisering fører ofte aldri frem. I enkelte arabiske land kan man bli sett på som en sexdukke om man lar håret henge fritt og har på sminke f.eks. Noe jeg tenker ikke er ønskelig i Norge. Altså litt eksponeringsterapi. Henger man på en nudiststrand et par dager så vil man fort oppdage at nakenhet er ganske kjedelig. Drt er nesten mer pirrende å skjule noe.

Ellers er sikkert toppløshet på badestrand efint og digg på mange plan som f eks følelse av at puppene dingler i vannet når man svømmer feller ikke få skille av bh under soling etc.