View Single Post
Hadde jeg stått over slikt valg idag,hadde jeg ikke giddet. Jeg er som en som minner om han du beskriver. Gått de siste 5,6,7 åra daglig på,og har frue og to flotte barn. Jeg sover jo ett par timer hver natt,og spiser greit. Da jeg startet som ung klarte jeg ikke tanken på mat de første dagene,og ble mer "rocka" i hodet etter noen dager på. Jobber og tar del i det familiære. Men,det er mye som ikke er bra med slik livsstil. Man går skremmende langt for å ordne seg,og da er det samme f Hvor kr kommer fra. Har hatt noen opphold på ett åri1997,og fra 2005-2013. Etter 8år nykter,med to små barn som var kommet til,virket der ok å få litt større kapasitet både på jobb og hjemme. Nå har det holdt på så lenge at jeg frykter for hva som skjer hvis jeg plutselig må kutte ut. Jeg har ingen idee om hun vet at jeg har holdt på 6-7år nå,men lite snakk om mistanker. Fruen er kjempestraight,og totalmotstander av "sterkere" droger. Alle kompisene mine har mistet kontkten med x'er og kids,så det er vel ikke umulig det er i kommingen. Jeg hadde aldri gått inn i ett forhold med en som meg,så det er vel mitt tips til deg