View Single Post
kofakfakao
Trådstarter
24
Okei den hasjtypen jeg har her er det noe funky med, har nå inntatt enda en porsjon brownies.
Har aldri inntatt denne hasjtypen før jeg lagde brownies av den i forrige uke.
Hver eneste gang jeg har spist av kaken har jeg opplevd virkelig trippy shit.
Ligger her å skriver denne korte rapporten av hva som skjer etter inntak av denne hasjen jeg har laget kake av.

Øynene har gitt meg fantastiske kaleidoskoper, kjettinger, taj mahal, blekkspruter, jesus på et skateboard, lynet, ørne tatoveringer, dette er stikkord for 30 sekunder med visuals jeg opplevde mens jeg skrev in realtime.
Har inntatt 2/3 av et kakestykke, dette kakestykket inholdt da ca 0.3gram hasj om man tar hensyn til svinn osv under kakebakingen.

Jeg BÆDER, dette er en realtime rusrapport om hva som skjer på en badtrip:
Jeg prøver å tenke på fine ting, sånn som vakre malerier eller kunst, men uansett hvor hardt tenker på de, så kommer et mye sterkere visuelt bilde i forgrunnen i form av kaleidoskoper av sataner, djevelerer og demoner.
Har et sykt oppgjør med meg selv og mye vondt kommer fram, ting som jeg ikke har sett med meg selv, og om hvilken person jeg har blitt etter å ha begynt med hasj.
Ligger her bare i sengen med lukkede øyne mens satan morpher seg konstant i synsfeltet.
Kjennes ut som om jeg skal falle gjennom sengen, og ned til naboen som jeg hater.


Har inntatt mye hasj både i form av jointer og skakkao laget på korrekt måte, men det her er ikke vanlig.
Kan dette hasjpartiet ha vært i kontakt med noe RC, LSD, 2-CB eller lignende? Snakker ikke om pensling, men verdikjeden av hasj er så mye lengre enn det folk innser.
Kan denne ene platen hvor min lille chunk med hasj ha blitt utsatt for et lite uhell, f.eks at noen har fraktet andre stoffer sammen med hasjen, og det har gått hull på embalasjen?
Bare fordi du kjøpte en 5er av en hyggelig bekjent som aldri vil deg noe vondt, så vet man aldri hva hasjen har vært utsatt på sin reise fra andre siden av verden til den er oppløst i ditt norske meierismør.
Ikke vet jeg, men det her på ingen som helst måte vanlig hasj.