View Single Post
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Beklager visst det er noe jeg har oversett, men jeg sitter igjen med ett inntrykk av at hver gang du blir dratt tilbake i dritten er det fordi du treffer på gamle bekjente som fortsatt holder på.

Hadde ikke det beste vært og flytte til helvete vekk, kutte all kontakt med de narkomane vennene dine og starte ett nytt liv?
Jeg hadde lett gjort det for og komme utav ett slikt helvete.
Vis hele sitatet...
Lite gjennomtenkt.

Er enig i poenget ditt da.
Det å flytte til et sted du ikke kjenner én eneste person som nyter eller omgås ulovlige rusmidler er et effektivt verktøy for veldig mange. Men tenk deg hvor kjipt det er å motvillig måtte flytte til et sted du ikke kjenner noen, og forlate absolutt hele ommgangskretsen din - når du er nykter.
Tror ikke du hadde gjort det lett, som du sier, dersom du hadde ant hvordan det er å ha skikkelige abstinenser etter kraftige stimulanter... Er ikke vits i å utdype det siste der - har ikke noe for seg.

Snakker vi i tillegg intravenøst misbruk, åpenbarer det seg en ny dimensjon. Har selv injisert vodka, samt gått inn i åren bare for å tapppe blod kun for deretter å leke meg med det og sprute blodet i vasken og lage symboler osv. Alt egentlig bare for å ha en unnskyldning for å gjennomføre ritualet som IV bruk medfører. Noen setter vann også.
Det tror jeg, på lik linje med abstinensene, ingen greier å forestille seg uten å være der selv. Man kan undre på hvilke tankeprosesser som får en til å gjennomføre slike irrasjonelle handliger. Svaret ligger trolig i virkemåten til amfetamin og stimulerende midler generelt.


Brukte en liten time på å skrive dette. Jeg angrer fordi det pirrer i hele kroppen nå.
Sist endret av 3rdPersonShootR; 24. januar 2013 kl. 20:39.