View Single Post
Tenkte jeg skulle bidra med min opplevelse,

Har snart vært avhengig av hasj i ett år nå, har aldri prøvd noe annet, og har aldri hatt noen som helst interesse eller lyst for å teste andre stoffer.
Har brukt mye tid med venner som har brukt Amfetamin i perioder..
Etter hva jeg hadde hørt og hva de fortalte var jeg overhode ikke interresert i å være hyperaktiv i lengre perioder... men da jeg fikk høre om "nedturen" oppfattet jeg det slik at man får hallusinasjoner og hørte ting og at det var noen som likte denne typen nedtur. Har aldri tenkt på Amfetamin som et kjempe farlig stoff, og så på det som i en grad med hasj/marijuhana.
Grunnen til dette var at de fleste jeg kjente brukte og solgte stoffet.

Men nå har det seg slik at for noen dager siden drakk jeg meg temmelig full i lamme en kompis som var på nedturen av amf, han sa at det var en av det beste amfen han noen gang hadde prøvd. Det endte med at jeg droppet ca 0,30 G. Siden jeg var full, jeg oppfattet dette som en liten dose og forventet et bittelite lykkerus.

Det tok rundt 20-30 minutter før jeg merket at hele kroppen begynte å vibrere. Jeg er ikke typen som forteller hemmelighetene mine, men dette var det sykeste jeg hadde vært borti. Fikk et mega rush, alt var helt topp.. det første jeg gjorde var å ta arm hevninger... I 12 timer satt jeg og pratet i ett strekk om hemmeligheter jeg aldri hadde drømt om å fortelle andre. Og vippet fram og tilbake i stolen uten stopp, jeg gjorde hele tiden gjentatte bevegelser med armene hele perioden.
Når klokken var rundt 6-7 om morningen var lykkerusen vekke og jeg bestemte for å gå til sengs... å såve var så å si umulig så brukte tiden på å vippe fram og tilbake og snakke med meg selv.
Når kvelden begynte å nermeseg igjen, begynte jeg på nedturen. Jeg hadde nå gangsperre i vær eneste muskel i hele kroppen og var totalt utslitt, men fikk fremdeles ikke såve og satt oppe denne natten også. Nå var kompisen min dratt og satt aleine for meg selv og hadde en kjempe nedtur.

Når dag 3 startet hadde jeg verken såvet eller spist, og begynte å inbille meg ting som at biler parkerte utenfor, folk som gikk rundt huset, hørte lyder og musikk som ikke var der. Fikk angst, deprisjoner, nojja, paranoia, sykotisk anfall og gudene vet hva annet... Etter noen timer var jeg lei av alt, fant fram en hagle, noen patroner og skulle skyte meg selv nede med elva like ved. På veien ned hadde jeg enorme behov for å banke på dører og skyte dem som åpnet døra, hvorfor vet jeg ikke. Om jeg hadde møtt på noen er jeg bra sikker på at jeg hadde avfyrt skudd. Da jeg var fremme med elva og tok haglen i munnen og da jeg skulle til å trekke av, kom jeg til meg selv og lurte på ka i helvette jeg gjorde. Jeg gikk tilbake til huset og begynte å få ekstreme anfall av raseri, etterfulgt av "gal" latter.. jeg satt å skrek ut i luften i et anfall jeg aldri har opplevd før.
Fra jeg merket rusen til no har jeg vært helt inntørka i kjeften og drukket enorme mengder med vann, har gnagd tungen fram og tilbake og utviklet store sår og hakk som er en utholden smerte.

Jeg er fremdeles på nedtur, men begynner å komme meg, sitter fortsatt å jynger fram og tilbake og lurer på ka i helvette som gikk av meg.
Det tok phsysisk knekken på meg, og om jeg fortsetter som jeg er nå må jeg få meg selv innlakt. Jeg har overbevist meg selv om at telefonen er avlyttet, og tør ikke å ringe til noen for å få hjelp.

Er det på noen måte normalt å reagere som jeg gjorde? Vennene mine som har prøvd det flere ganger før tok 2-3 ganger større mengder og vet at de også hadde en lignendes nedtur. Har enda ikke snakket med dem.

Og er overbevist om at det må ha vært metamfetamin og ikke noe vanlig amfetamin, med mindre jeg har en ekstremt psyksk problem...

Dette blir mitt første inlegg, og er ikke serlig flink og forklare ting.
Du må ha meg unnskyld på stavingen, og sikkert mye vas, er sliten.