View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Det er endel faktorer som spiller inn. Dosering, hvilket preparat etc. Du må ta de anabol- androgen forholdene med en klype salt. Dette gjelder prostatavekst og ikke nødvendigvis hårtap.

Jeg vil anbefale olje istedet for tabletter da du kan unngå noen bivirkninger denne veien. Jeg ville anbefalt deg som førstegangskur 500mg testosteron per uke i 10-15 uker.

Det finnes også "tilskudd" man kan ta for å unngå hårtap på kur, eller unngå det generelt. Du kan gjerne lese noe om "Finasterid" eller "Minoxidil".
Vis hele sitatet...

Har lest litt om tilskuddene ja, tror jeg ville tatt det på kur og en stund etter, hva har man å tape på det tenker jeg.

Videre så har jeg lest at en Turinabol only cycle er mulig, og også et godt alternativ for å unngå bivirkninger, da Turinabol ikke konverterer til østrogen, og heller ikke er androgent. Dette finnes dog bare i pille/kapsel form eller?

Er det mulig å få bra resultat på Turinabol alene? Personlig er jeg relativt sterk, men har mye fett, og vil generelt gå ned i fett, og få relativt definerte muskler, må nok øke muskelmassen også. Er bare redd for bivirkninger, spesielt hårtap. Ikke at det er et problem hittil.