View Single Post
Syntes det er dumt at situasjonen din er som den er. Men jeg sier meg enig med Gettoclown og Carmex, viss du er så lei av livet, kjæresten din, og vil dele dine tanker om freak, og hva vi syntes så burde du kanskje høre på det som blir sagt uten å komme med unnskyldning om at du elsker kjæresten din. Den første du burde elske før noen andre er deg selv, og med det du sier her, så høres det ikke ut som du gjør det. Du sier at du trodde du kunne komme hit og dele tanker og få råd, men vi har prøvd å gitt deg råd, men disse rådene er vanskelige og ta, og sånn er livet også. For å klare seg her, så må man ta vanskelige valg som dette, man kan ikke få både pose og sekk.

Mitt råd er at du burde stikke fra kjæresten din, ta med deg hunden din, for der vet du at du har ekte kjærlighet og en som bryr deg om det 120%,og oppsøk hjelp. Og dette har blitt sagt flere ganger, bare i denne tråden.

Dette høres kanskje hardt ut, men noen ganger er den harde veien og gå, og her på freak kan vi bare hjelpe deg med ord. De tøffe valgene er det bare du som tar.
Sist endret av kimmy9gga; 17. oktober 2018 kl. 00:15.