View Single Post
Jeg har selv vert pepperstuker/pillepopper og colasnorter. Har også 15 år med cannabis både bak og foran meg.. Er også veldig glad i fleinsopp. Selv kan jeg drikke hver dag i 2-4 måneder i strekk så kun ha en dag eller to fri før jeg kjeder rassen av meg igjen. Kan godt drikke 8-9 halvlitere hver kveld uten at det gjør noe. Er i fast jobb og jobber skift. Det blir litt mindre drikking når jeg jobber ettermiddag da jeg føler at ikke alkoholen funker noe særlig. Men sånn har det vert de siste 10 årene, med unntak av et par halvårs pauser fra dop og surr, kunn normal drikking i helger ol.

Ser at folk her mener vi har et problem, men har vi egentlig det hvis alt funker greit for oss? Da er det vel kun dere andre med synsinga deres og deres livs/samfunnssyn (hjernevasking fra barneårene) som prøver å belære andre om hvordan de skal leve utifra deres eget syn som noen har lært dere at ikke passer..?

Så lenge man er frisk og rask fungerer i jobb og ellers er det vel samma hva man gjør for å føle seg vel/slappe av.

Brygger for tiden min egen øl og setter egen vin. Det er både pengebesparende + hobby og masse kos.

Jeg driter verfall max i hva andre mener bare jeg har det bra når jeg er aleine sjæl. Er ikke alkis hvis man drikker 6 pils om dagen vettu, bare fordi noen gjøker har latt dere vokse opp å tru det.