View Single Post
Sitat av EoT Vis innlegg
Tror du ikke heller du ble interessert i LSD fordi venner av deg (og muligens internet) fortalte deg om effekten?

Jeg tror det heller er omgivelsene enn rusen som åpner disse "dørene". Noen av de mest anti-narkotika menneskene der ute, er hobbyalkiser i helgene...
Vis hele sitatet...
Utelukker ikke påvirkning fra ytre elementer, som venner jeg har fått fra rusmiljøet og foraer jeg besøkt i ettertid, men disse kom igjen som et resultat av at jeg åpnet rusdøren ved å faktisk prøve et rusmiddel. I alle årene før jeg prøvde ut rus visste jeg ingenting om LSD, søkte aldri på nettet etter rusmidler eller i det hele tatt tenkte over at det fantes nettforum hvor det ble diskutert emner av dette slaget.

Første gang jeg hørte om LSD "i aksjon" var fra en kompis og deretter begynte jeg å søke litt rundt det, then I was sold Men igjen hadde jeg aldri snakket om LSD med denne personen dersom jeg ikke var i miljøet.

Add: Prat om LSD kunne jo ha forekommet i en tilfeldig samtale før jeg prøvde ut rus, men da ville jeg ikke sett på det som noe som var aktuelt for meg å prøve ut. Uten aning om hva rus var og med ingen erfaring ville jeg ikke ha blitt fristet til å prøve ut noe så trippy som LSD. Ergo vekket de første rusopplevelsene mine nysgjerrigheten om at andre rusmidler kanskje kunne prøves ut dersom det fristet

Forøvrig er jeg interessert i å prøve X en dag og evt. salvia litt lenger inn i fremtiden.