View Single Post
Sitat av olli408 Vis innlegg
Hehe, jeg har hatt det litt omvendt av deg. Jeg fant FreakForum gjennom noe data-greier, har vært over gjennomsnittlig nerd gjennom hele livet.
de første ukene var det data-delen av forumet jeg leste på, men så mer og mer ble jeg fascinert av rusmiddelforumet. Jeg leste om folk som påstod noe så tullet som at man ikke blir avhengi og ødelegger kroppen sin av hasj. Jeg kunne ikke forskjellen på Hasj, Speed og Herion, hadde i grunn bare tenkt på at alt som er ulovlig er farlig, det heter jo tross alt "Narkotika", og det har skolen sagt at man dør av.

Så ja, har fått åpnet øynene mer og har veldig mange andre meninger nå enn før. Nå driver jeg ikke med noen former av narkotika, men føler allikevel at det nye grunnlaget mitt på den fronten er fin å ha i hverdagen.
Vis hele sitatet...
Jeg føler det samme. Jeg er nå noen måneder inn i mitt syvende år som medlem og jeg har gått fra å være en 17 år gammel person som hadde samme tankegang: "Narkotika er fælt og det kommer til å gå til helvete om du bruker narkotika, for det har skolen sagt." til en 23-åring med ett mye mer liberalt syn på narkotika.

Jeg har lært mye her på forumet, men føler at jeg bidrar veldig lite selv.
Det er noe jeg tenkte på da jeg ble VIF: "Hmm, merkelig at jeg fikk bli VIF, jeg kan jo egentlig ingen ting nyttig og bidrar mye mindre enn de fleste andre som er VIFs."
Sist endret av BigFigWasp; 1. mai 2011 kl. 17:18.