View Single Post
Sitat av Marriese Vis innlegg
Får ikke redigert innlegget mitt. Men for å utdype, det var slettes ikke en falsk positiv. Uansett hvor mange ganger dem tester, så vil det slå ut - fordi du hadde faktisk inntatt det. Hadde jeg vært i dine sko, så hadde jeg tatt med meg medisin-pakken som jeg for guds skyld håper du fortsatt har. Forklar at det var en ærlig feil og at du ikke visste hva den inneholdt - fordi pakningen er på Polsk. Men der igjen, mtp at pseudoefedrin eller efedrin ikke eller lovlig i Norge, så tviler jeg på at du fortsatt har pakningen, stemmer det?

PS. Lite vits å bruke "SWIM" på dette forumet
Vis hele sitatet...
SWIM hadde faktisk ikke inntatt efedrin (som han testet positivt på), men pseudoefedrin. Dette er to forskjellige stoffer, hvorav et ene står på narkotikalisten mens det andre er litt i grenseland for hva som kan anses som lovlig med tanke på den vage definisjonen av narkotika og derivater av ulovlige stoffer. Dessuten kan du ikke bli straffet i Norge for å ha inntatt substanser som er lovlige i landet du besøkte.

Hav var forresten grunnen til at SWIM ble testet? Var det i jobbsammenheng (bare antar dette da du skriver at karrièren står på spill)?