Tråd: Dps?!
View Single Post
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Kan jeg spørre hvorfor i helvete man drar til Dps for utredning av adhd når de som jobber der ikke kan hjelpe deg en dritt?


Jeg hadde siste time idag og får vite at jeg har add.

Men så kommer psykologen og spør meg hva jeg skal gjøre med den informasjonen?

Og tydeligvis så kan ikke de skrive ut medisiner.

Så hva faen er poenget da? Hvorfor i helvete skal man til utredning hvis de ikke kan hjelpe deg?

Jeg forteller hun at jeg spiller bort pengene mine og bruker opp 20.000 på 3 uker, at jeg sliter med sosial angst og at jeg ikke klarer å ha kjærester fordi mine personlige behov er for vanskelig til å ha en kjæreste. Også bare vifter hun hadet og sender meg ut igjen og lykke til.

Jeg føler meg så fuckings lost, lurt og forbanna nå.

Er det nå jeg skal punge ut med 15.000 også vente 6mnd til også ha utredning i 6mnd til? Fyfaen for noe forbanna piss.
Vis hele sitatet...
Jeg kan skjønne frustrasjonen. Har ikke så mye, eller noe som helst positivt å si om det opplegget der selv. Du er ikke alene om det er vel det jeg prøver å si.

Sitat av Nøddy Vis innlegg
Nei fordi folk med sosial angst kan ikke arrangere en fest.

Mye rart som kommer ut av meg ja, men det er jo litt av grunnen til at jeg faktisk dro til dps.
Vis hele sitatet...
Han har åpenbart ikke peiling på hva han snakker om. Bare piss.. Håper du ikke tar det til deg.
Sist endret av zezz; 3. juli 2022 kl. 07:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.