View Single Post
Sitat av reservepiloten Vis innlegg
Sånn passe dumme spørsmål som du hadde funnet svar på om du virkelig hadde undret deg. Det er en kjent sak at vår klode utstråler energi - elektroner - negativt ladde partikler. Plastikk er ikke et ledende material. Plastikk fins fordi det er enkelt å lage playstation-kontroller av det.
Det siste spørsmålet ditt måtte jeg virkelig puste dypt med magen en stund for å fordøye. Alt på en gang liksom. I vår vestlige verden jobber vi imot naturen, fordi penger fins. En vakker dag faller dette systemet, da noen har tjent til seg alle pengene som fins.

Til saken. Developmental and Cell Biology Department, University of California har gjort forskning:
Vis hele sitatet...
Hvis du vil ha fri flyt av ioner og elektroner mellom bakken og deg, hvorfor ikke bare ha en kobbertråd hengende på slep etter deg? Den er mange tusen bedre leder, enn huden din noen gang har vært! Og synes du statisk elektrisitet er så plagsomt? For det er akkurat det det blir, når du har flere eller færre elektroner i forhold til positive ioner. Og ved litt flak, så klarer du kanskje å tyne spenningsforskjellen opp til 20 000 V. Men dette er helt ufarlig! Kan kanskje være skummelt, hvis du har en pacemaker som er lagd på gata i slummen i Kina.

Sitat av Mr.Bukse Vis innlegg
Blir provosert av freak og nordmenn. Selvfølgelig har kroppen vår energi, i likhet med sola, jordkloden og alt annet. Jeg har sitte inne ett halvtår snart uten noe særlig sol og det begynner å vises. Noe jeg ofte har tenkt på er å starte med SunGazing eller "grounding" som OP snakker om. Helt vannvittig hvor trtangsynt folk er.
Vis hele sitatet...
Og
Sitat av Mr.Bukse Vis innlegg
Jeg ser på meg selv som en konspirasjonsteoretiker, og er takknemmlig for min gode fantasi og vilje/egenskap til å se utenfor de egorammene folk lever sin virkelighet etter, hvor de bare forholder seg til årsgammelt propeganda, nyheter og vitenskapelige "bevis" på at f.eks en blå farge bare er en blå farge. Jeg er sikker på at en blåfarge ikke er en blåfarge, og jeg trenger ikke bevise det via fancy ord, vitenskap eller pseuso. I just know. Og hvor er det a4-folk og ikke-søppelfolk som deg selv ser etter for svar på for alt det som finnes utenfor asfalten, horisonten eller vitenskapen? Jo hos konspirasjonsteoretikere og tullinger som har fantasi.

Uansett det du linket til og reffererte til kan da ikke være ment til meg? Jeg kjøper ikke slik drit. Jeg sa bare enkelt og greit at vi har energi også, som jorden og alt annet. Hvordan du mener at det er pseudo skjønner jeg ikke ^^

u make no sense to me
Vis hele sitatet...
Og
Sitat av Mr.Bukse Vis innlegg
Har ikke diskutert vitenskap. Bruker andre grupper og sider hvis jeg vil snakke om slikt pga av freak sin nulltoleranse og bedrevitere. Noe som også var poenget mitt i førsteposten min i denne tråden. Takk for at du frivelig kommer frem som et prakteksempel på poenget mitt
Vis hele sitatet...
Sitat av stianue Vis innlegg
Kjøp deg en strømforsyning og snurr de rundt vær sin stortå. Får du masse elektroner i deg. Kurerer sikkert kreft og det :-)
Vis hele sitatet...
Vitenskap er det vi kan måle, uavhengig av hva mennesker mener! Og fysikk er den nest beste vitenskapen, rett etter matte!
Fysikkens definisjon av energi er:
Evne til å utføre målt arbeid.
Så kan du sette inn denne frasen inn istedet for "energi", så kan du se hvor bra mening dette gir! Ikke stort nei?

Sitat av stianue Vis innlegg
Kjøp deg en strømforsyning og snurr de rundt vær sin stortå. Får du masse elektroner i deg. Kurerer sikkert kreft og det :-)
Vis hele sitatet...
Og for jenter er det best med vekselstrøm!