View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg synes du har vist ganske så usunne tendenser i trådene dine her den siste uka. Rus er kanskje fett i starten når du er ung, men veldig mange av de som starter så unge får alvorlige problemer når de blir eldre. Det er ikke gøy å sitte der som 30 år å ikke vite forskjellen på verken opp eller ned, vært avhengig av flere forskjellige stoffer siden du var tenåring, ikke har en dritt å falle tilbake på i livet (ingen utdanning, ingen jobb), være alt for psykisk kjørt i hodet til å klare å gjøre noe mer ut av livet. Jeg sier ikke at dette skjer med alle som begynner å ruse seg tidlig, mange klarer seg også, men jeg kan garrantere deg at for de fleste er ikke rus like rosenrødt som da de var yngre. Jeg anbefaler deg å heller gjøre noe positivt ut av livet først, fiks deg en utdanning eller liknende, få på plass et liv - også kan du heller kose deg med diverse stoffer senere i livet.

Det kunne jeg ønske at jeg hadde gjort...

Mvh,
Totalt fucked up 30-åring.
Vis hele sitatet...
Godt skrevet synes jeg. Du viser god selvinnsikt. TS: Ta til deg dette.. Min eks begynte med rus allerede i 13 års alder, han er snart 35 nå, og vil dessverre aldri bli helt "normal" igjen. Han har hatt eks antall innleggelser bak seg, og sliter veldig psykisk. Han har vært i psykose 3 ganger. Rusavhengigheten har tatt fra han mye her i livet.