View Single Post
Trådstarter
126
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Ser du ofte poster om internettrelaterte ting og det er kjempebra at du er nysjerrig.

Men jeg har et spørsmål? Hvorfor bare kjøper du deg ikke en datakom bok så du lærer deg alt du lurer på? Så slipper du også å slå hode i veggen på grunn av manglende kompetanse.
Vis hele sitatet...
Grunnen er at jeg lærer mye bedre av at folk forteller meg ting på en pedagogisk måte, pluss mange av tingene jeg lurer på finner du ikke svaret i en bok, mange av tingene jeg lurer på tar ofte flere personer flere dager å finne ut svaret ilag.. Derfor bruker jeg forum..
Ofte på artikler når jeg lurer på noe så står "svaret" skrevet på en sann måte at man har dobbelt så mange spørsmål etterpå

Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Ser du ofte poster om internettrelaterte ting og det er kjempebra at du er nysjerrig.

Men jeg har et spørsmål? Hvorfor bare kjøper du deg ikke en datakom bok så du lærer deg alt du lurer på? Så slipper du også å slå hode i veggen på grunn av manglende kompetanse.
Vis hele sitatet...
Sitat av BuRuD Vis innlegg
Er ekstreme mengder med info på openwrt forumene. Så det største spørsmålet her er: hvem er din internett leverandør ?
Vis hele sitatet...
har laget en artikkel der å
Sist endret av ticsyboy; 4 uker siden kl. 08:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.