View Single Post
Pipestilk
Trådstarter
646
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du skal ta Ayahuasca, men bryr deg fortsatt om hva andre tenker om noe så smått som dietten din?
Er du sikker på at du er klar for å overgi deg til Ayahuascaen?

Jeg kjenner ikke deg, men bare vær bevisst på at det er forskjell på folk som går inn i psychedelics for en artig fargerik opplevelse, og folk som bevisst utforsker spiritualiteten, livet, filosofiene, egoet med en nysgjerrighet av hver centimeter bevisstheten kan strekke seg.
Folk som tripper rekreasjonelt VS eksistensielt.
Kanskje du egentlig er spirituelt søkende, og bare litt stuck av omgivelsene, og da kanskje man bare må hoppe i det. Lykke til
Vis hele sitatet...

Jeg overgav meg til ayahyaschaen med stor suksess og selvsagt av "spirituelle" grunner med den største respekt for "plante ånden". Stikkord var helbredelse og forandre usunne mønstre jeg ellers har i livet.

Dietten var stress, men verdt det. Jeg skjønner ellers at folk undrer seg på hvorfor det med dietten kontra at jeg ikke vil vekke så mye oppsikt i jobbsammenheng sammen med kebabklubben som spiser sammen hver pause. Jeg kjørte den strengeste linje med at jeg nesten kun spiste ris de siste dagene. Klart folk reagerer med spørsmål, hvorfor jeg ikke "blir med i gjengen" osv. Det er ellers en svakhet og bortforklare seg, unskylde seg, men jeg kan alltså ikke skrike høyt om ayahyascha på jobben.