View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men av å røyke hasj ble jeg gradvis vrangforestilt så det var åpenbart at noe skjedde med hjernen min av hasjmisbruket. De intense heftige psykosene som kom brått ble det fler av fordi jeg fortsatte å røyke. I etterkant i samarbeid med lege og psykolog har jeg lært at potent hasj er psykoaktivt som fleinsopp altså selvom ikke virkningen er lik så fungerer det på samme senter i hjernen og ja da er det stor risiko for at hjernen fucker seg ved overdrevent inntak år etter år
Vis hele sitatet...
Gi meg gjerne navnet på legen & psykologen som sa det der, evt skaff meg en kilde på deg. Finner nada om det på nett at flein & hasj har samme virkning mot samme senter i hjernen.
Hadde dette vært sant så hadde det nok vært MYE mer informasjon rundt det.
Det er forsket på så lenge nå at cannabis gir IKKE psykose uten en at en latent lidelse ligger i bakgrunn.

Kjipt og høre det har gått sånn med deg & dine bekjente, men dere var nok utsatt for det da dere begynte og røyke.
Kjenner flere som har røyka i 10år+, ikke 1 av de har opplevd noe ubehag av det bortsett fra å grønne & blodtrykksfall.

Du sier selv du fortsatte og røyke etter psykoser noe som for meg bare blir latterlig.

Ikke skyld på cannabisen, det var selv et valg du tok.