View Single Post
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
287
Jeg har begynt å få tilbakevendende drømmer etter at jeg fant faren min død da jeg kom hjem til han noen dager etter jul, han hadde noen mentale lidelser, men selve døden og ikke minst det som viste seg å være dødsårsaken kom som et sjokk for hele familien og alle som kjente ham. Drømmene i seg selv er egentlig ganske fine og koselige og baserer seg mer eller mindre på at jeg gjør ting sammen med han og vi har det fint sammen, det som er problemet er følelsen jeg sitter igjen med når jeg våkner opp; et savn som jeg syns er såpass ukomfortabelt at det sitter igjen lenge utover dagen, og jeg syns egentlig det er en såpass ille følelse at jeg får lite lyst til å sove i det hele tatt i frykt for at jeg skal drømme om slike ting selv om det ikke skjer hver natt. Jeg elsker vanligvis å drømme, og pleier å kose meg med drømmene mine, jeg har i flere år arbeidet med å få mer kontakt med drømmene mine, og det er ikke noe jeg er villig til å gi opp. Er det noen som har noen forslag til eventuelle løsninger for problemene jeg har/har begynt å få?