View Single Post
Hei, når er det mange år siden jeg leflet med psykidelia og cannabis. Jeg har begynt og få skikk på livet mitt hvor den tid jeg ikke hadde det ikke skyltes rusbruk, men rett og slett latskap.

Nå føler jeg i blant at tiden er moden for en tripp, men jeg har bestemt meg for at jeg ikke gidder og suplere med cannabis på en potensiell "nedtur" hvor det i hvertfall for meg alltid har hatt en medisinsk effekt. Bare tanken på og ha det i blodet hvor jeg kan risikere og miste lappen jeg trenger i jobbsamemnheng gjør at jeg føler det ikke er verdt det. Samtidig føler jeg at cannabis er et stoff som bare i små mengder kan gjøre meg demotivert om det er i systemet.

Av erfaring har jeg alltid fått nedtur av LSD og sopp på en måte hvor hjernen føler seg litt banket, og det er der hasjen har hjulpet. Det jeg lurer på er om det er andre her inne som kun bruker psykidelia og ikke cannabis, og hvordan de håndterer com downen, og jeg vil gjerne høre om de som ikke bruker noe suplemang til nedturen i det hele tatt.