View Single Post
RESPEKT FOR GHB/GBL

Jeg er meget fornøyd med GHB/GBL! så lenge man respekterer stoffet skal det gå helt fint!
Jeg fikk en overdose GBL, sov i 6 timer! drakk en liten kopp med utvannet gbl så kjente jeg bare at det prikket i hele meg, det svartnet og jeg skjønte fort at dette kom til å gå _galt..
Det neste jeg husker er at kjæresten min holder meg oppreist utendørs å roper navnet mitt å prøver å holde meg bevisst, også husker jeg at han holder meg oppreist på badet å sier jeg må vaske ansiktet mitt, jeg ser opp i speilet og innser at jeg står/henger å skriker..!
Jeg husker også at kjæresten min satt å slo meg og jeg skjønte ikke hvorfor.
Når jeg endelig kommer til meg selv setter jeg meg opp, smiler å ser på kameratene mine som bare ser dumt på meg å sier "det der gjør du ikke flere ganger!" akkurat da skjønte jeg ingenting! de neste minuttene begynte det å demre for meg..
Det som hadde skjedd var:
1. det jeg drakk var GBL
2. jeg trodde det var blandet ut 1/3 med vann, men det var bare blandet ut 1/2 og det var FØR jeg blandet det ut med brus, da blandet jeg det 1/4 i en liten kopp, tydeligvis ikke tilstrekkelig.
Jeg var bevisstløs i 6 timer! jeg lå å hadde muskelspasmer og gurglet.. jeg skjønner godt kompisene mine som var livredde, heldigvis hadde kjæresten min vært borti dette opptil flere ganger så han hadde en viss peiling hadde det vært meg som var bevisst å dette skjedde med en av mine kompiser hadde jeg nok vært livredd og ringt ambulansen..
Mens jeg var bevisstløs hadde jeg begynt å skrike og utrykket smerte, visst nåkk i hodet, men det husker jeg ikke noe som helst av.. det var da kjæresten min hadde begynt å vekke meg.
I ettertid er det ganske skummelt å tenke på hvor ille det egentlig var.. Når jeg våknet husket jeg ingenting og kjente meg i helt fin form og skjønte ikke hvorfor de syntes det hele var så ille.. og jeg innså hvor ille stoffet kan være og er glad det gikk så bra som det gjorde! Det var først da jeg begynte å lese om det og jeg har nå fått en bedre forståelse av det hele.
Jeg skjønner og hvorfor de som er imot det er det, jeg hadde nåkk ikke brukt det igjen om det hadde vert jeg som var bevisst og bevitnet det hele.
Jeg ville bare fortelle om min erfaring og dele det _jeg vet om dette, det er ikke så mye fakta, mer erfaring Jeg setter pris på komentarer, synspunkter og invendinger og andre erfaringer!

Med vennlig hilsen meg!