View Single Post
Sitat av rbt

Halliser
På slutten av rusen så jeg "skygger" i øyenkroken og hvis jeg stirret på bakken/veggen så jeg masse lyse striper som formet seg til mønstre og sånt.

Før jeg sovnet lå jeg bare i sengen i sikkert 1-2timer. Jeg hadde de sykeste closed eyed visuals jeg noen gang har opplevd. Jeg så hele tiden klipp fra filmer under øyenlokkene mine. Alt var HELT ekte, klart "bilde" og fulle detaljer, akkurat som nichotin fortalte. Det var litt kult i starten, men ettervert klarte jeg aldri og "bestemme" meg for hvordan "film" jeg skulle se. Så hallisene skiftet hele tiden. Switchet mellom forskjellige "klipp" hele tiden.
Til slutt fikk jeg roet ned tankene og konsentrerte meg om EN hallis, og sovnet etter den.
Vis hele sitatet...
Så sykt! Akkurat den samme opplevelsen fikk jeg når jeg og en annen kompis delte 2gram med white widdow. Jeg opplevde det samme " skygge i øyenkroken greiene"
+ at jeg tenkte HELE TIDA på sånne stygge cowboy filmklipp osv. Alt gikk så fort og filmklippa bytta hele tida plutselig skikkelig fight film også plutselig til bonanza liksom
Noen her som tror krystallen var blandet med no dritt?
For dette skal jo egentlig ikke skje