View Single Post
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
For at et sånt opplegg (billige piller, hvilke piller du vil) skulle fungert (Kambodsja, Thailand) kunne jeg ikke oppholdt meg noe annet sted enn hotellrommet selv på pillerus alene. Pillerus kan gjøre den mest oppegående fyren/dama til en Neandertaler med 40 i IQ
Og jeg regner med at folka som drar til Thailand og Kambodsja for å feste på legemidler og sinnabrus gjerne vil ut på klubbene og i gatene, ikke bare sitte og mumle på et hotellrom.

Konkluderer med at det hadde blitt for skummelt for meg, men tviler ikke på at mange, og du, kunne styrt seg helt fint

Er det ikke mye falske legemidler der? Eller får man det man betaler for?
Vis hele sitatet...

Jeg var på rundt 10 apotek i Thailand men fikk faen ikke kjøpt. Møtte en likesinnet europeisk kar borti der som påsto han hadde peiling, og at jeg måtte dra på de riktige stedene men fikk kun ut Tramadol som etter min mening er søppel. Spure etter de vanlige benzoene. Prøvde Bangkok for det meste, et par steder i Pattaya og også på landsbygda... Dette var et par år siden.




Begynte bare å skrive om ting som ingen egentlig hadde snakket om her. Er en smule påtent. Handler om piller selvølgelig, så bare skip hvis det ikke er interessant. Here goes:

Jeg har erfart både at det går an å drite seg ut, og at det går an å ikke drite seg ut. Har gjort så mye dumt i pillerus at med årene har jeg greid å unngå det i ganske stor grad. En og annen krangel vil det bli, men lenge siden det har skjedd noe med alvorlige konsekvenser.

Velger å styre unna hurtigvirkende benzo, for jeg greier ikke å la vær å ta mer. Clonazepam som er tingen, men må være obs på at det kan ta et par timer man har full effekt og ikke ta mer bare fordi man "Ikke kjenner noe". Clonazepam er skummelt fordi det ikke er spesielt sløvende, så det er enkelt å ta mer.
Så hvis jeg skal gjøre noe, hva som helst, så tenker jeg "Ville jeg ha gjort dette hvis jeg ikke var på piller?" Hvis jeg finner ut at piller har endret vagene jeg ville tatt, så gjør jeg mitt beste for å unngå dem. eller i hvert fall ikke gjøre noe spontant.
Holde meg unna folk er det som har hjulpet aller mest. Stor kilde til konflikt. Hvis jeg skal drikke alkohol på piller er det et ufravikelig krav at jeg må være alene.
Hokus pokus er det ikke, men jeg er faktisk litt kry av hvordan jeg har greid å ikke fuce opp livet mitt på rivo.


Takk for meg.