View Single Post
Mja, veldig mye morsomt her da! Gøy å lese

Kan vel fortelle noe jeg og, selvom det kanskje ikke er sånn veeeldig morsomt. Men det er hvertfall noe å fortelle.

Historie Nummer 1:

Jo, for en gang så skulle jeg ut med noen kompiser og bare slappe av. Når jeg tenker meg om er det en knapp uke siden Anyways, vi skulle ut og jeg skulle hvertfall ha en pils om ikke fler! Så kommer han ene kompisen min hjem til meg for å hente meg, og jeg får en genial idé! Vi mekker! Han røyker ikke, så han satt vel egentlig bare å så på hele veien.

Men det var litt creepy, fordi moren min var jo hjemme, og teknisk sett satt jeg og mekka i rommet med siden av. Så det var liksom en dør i mellom, og jeg hadde tett noia, men jeg skulle få det til. Var ikke snakk om noe annet. Så jeg og kompisen min sitter der og prøver å snakke om litt vanlige ting, mens jeg konser for å være kjapp og ikke gjøre noe feil. Og alt går egentlig som smurt, det blir en sweet jay og jeg sitter og stor koser meg mens jeg ser på at den blir ferdig. Når alt er klappet og klart stikker vi, men jeg kom ikke på noe bra område å røyke på. Så jeg tenkte: "Jaja, fuckass. Tar det utafor, får være kjapp." Så der står vi, og snakker om å flytte, brownies (eller Bombe Brownies som vi kalte det ) og masse annet piss. Og vi har vel stått der i knappe 5 - 6 minutter til jeg hører noe. Og selvsagt var det moren min, som skulle ut for å ta en røyk. Og hun åpner døra og vi står der da, og det stiger bare en utrolig noia følelse i meg. Og samtalen dør helt.

Så jeg sier: "Hei." Og det er det egentlig. Og hun svarte vel noe av det samme. Jeg og kompisen min står der og vet ikke om vi skal få lættis eller løpe. Men jeg tenkte meg ikke om, så jeg fortsetter å røyke jay'en. Mens hun står der og ser på da, og når jeg er ferdig så stomper jeg den og sier: "Vel vi skal ut og drikke så ha det bra da." Også husker jeg egentlig ikke helt hva hun sa, alt jeg husker er noe mumling om et eller annet. Også stakk vi så teknisk sett har jeg nå vist min kjære mor hva jeg driver med på fritiden!

Vel, det var kanskje ikke så veldig morsomt. Men jeg skvatt godt gitt!

Historie Nummer 2:

Kom på en til gitt! Hehe, det er dog en stund siden. Var litt morsomt, hvertfall for meg! Haha, tipper det var ganske teit for de andre egentlig. Men det var en dag jeg skulle langt borti huttiheita for å spille en konsert med et coverband, mest for morro skyld. Men jeg gruet meg litt, og tenkte det kom til å bli ganske kjedelig. Så jeg tenkte: "Fuck it, jeg lager te." Så ca. tre timer før ordnet jeg opp en termos med noe godt i, hvor mye brunt jeg la oppi husker jeg ikke. Men det var nok for å si det sånn. Så jeg blir henta av en kompis og vi stikker ut en tur før jeg må dra til det stedet jeg skulle spille, og jeg heller i meg te'en. Og drar en tur på et storsenter og loker der en liten stund.

Etterhvert har jeg dratt til der vi skulle spille, satt opp alt utstyret og varmet opp litt. Og jeg irriterte meg ganske mye, fordi jeg var overbevist om at greiene ikke funka. Nå hadde det tatt ganske lenge, og jeg synes det var ganske kjipt. Så nå var det knappe 15 minutter til konserten skulle begynne og vi satt nede på et eller annet rom, en kantine eller noe. Og vi sitter der alle fem og prater litt. Og da. Tar det helt av. Og da mener jeg, det tar helt av. Alt ble helt texas, og jeg blir helt loka og har tett lættis av alt folk sier. Også er det en jente som sitter der som spør om det går greit, og jeg svarer at jeg bare har sovet så dårlig i det siste, så derfor er jeg så trøtt bare! Og hun går fem på, men da får jeg noia! Fordi jeg skulle reise meg, men eide ikke koordinasjon og da kunne jeg da aldeles ikke spille!

Plutselig er det noen som sier at nå begynner dere! Og jeg får helt hetta, og vet egentlig ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Men jeg hopper i det, og vi kommer inn i salen og gjør oss klare for å spille. Første låta er i gang, og det føles ut som om jeg spiller i saktefilm. Helt drøyt. Men så skjønner jeg at alt egentlig går bra, og vi spiller fett. Så da ble jeg egentlig veldig glad.

Toppen av kransekaka var selvsagt at etter konserten fikk vi så mye brus, potetgull og godteri vi ville passa greit med munchiesen
Sist endret av Baard2k; 6. oktober 2006 kl. 00:13.